Let's Talk About Sex
Cathy dan Ashley mengambil gambar kasar bersama-sama untuk mencari lelaki. Kathy melemparkan Cristina campur tangan seks dengan rakan keluarga. Angie membantu Shay memakai coli pertamanya.