Big Bird's Big Solo
Ketika Big Bird tersedu semasa latihan bersama Songbirds Sesame Street, dia berasa kecewa kerana tidak dapat menyanyi solo. Nina mengajar mereka latihan pernafasan yang dipanggil gaya pokok dan membantu Big Bird berasa lebih baik.