The Perfect Shade of Blue
Pengantin Toya diketepikan pengapitnya yang degil, yang membeli-belah untuk diri mereka sendiri dan bukannya membantunya! Pengantin Kayla juga di tingkat bawah mencari warna biru yang sempurna - yang mungkin tidak wujud di luar visi perkahwinannya!