Eleganza Dahling
Pengantin perempuan bersaiz besar Lela amat inginkan gaun duyung, tetapi ibunya menegaskan bahawa dia hanya akan kelihatan cantik dalam gaun tarian. Pengantin Jocelyn mahu pengapitnya pakai gaun gaya pantai, tetapi parti pengantinnya sangat menentangnya.