Magnificent Mediterranean Pool
Paul dan Brian Porter mengusahakan kolam yang sangat luar biasa, mengambil masa lebih setahun untuk dibina. Dari kolam 60 kaki ke air pancut marmar Itali, Pool Kings cuba sebaiknya untuk memberikan gaya Mediterranean di rumah.