Mountain Retreat Pool
Rumah persinggahan gunung dengan pemandangan yang menakjubkan tiada satu perkara: kolam. Brian dan Paul Porter mengharungi hujan ribut untuk memberi ruang tamu luar menakjubkan dengan spa dengan bar berjalan kaki, jet renang dan besen api.