Deserts
Di Gurun Gobi, unta Bactrian memakan salji, manakala guanaco di Atacama bertahan dengan menjilat embun dari duri kaktus. Turut dipaparkan ialah bunga mekar jangka pendek di Death Valley dan perjuangan mencari makanan di Namibia.