Mountains
Haiwan yang terpaksa menyesuaikan diri dengan cabaran kemandirian khas kehidupan altitud tinggi dipaparkan, termasuk rakaman jarang seekor singa gunung, harimau bintang salji dan puma. Juga, angsa kepala berjalur berhijrah merentasi Himalaya.