Underwater Kingdom
Pintu masuk gua yang tersembunyi di bawah tasik akhirnya dapat membawa pasukan itu masuk ke dalam Keyhole Chamber. Selepas berlatih di Florida, Chad mengemudi terowong yang banjir dan berselirat dan membuat penemuan yang mengejutkan.