Disaster at the Bead Site
Bencana melanda apabila Duane dan Charlie cuba menggali lubang asap di Tapak Manik. Chad dan Josh mengikut garisan sesar kembali ke lombong yang runtuh. Eric meneroka tapak kaum asli di Ohio yang menyimpan petunjuk kepada Blind Frog Ranch.