Fullmetal Scientist
Hidup Clark kucar-kacir apabila Jeneral bersembunyi... di rumahnya! Sementara itu, Jimmy bergelut menjadi pemimpin dan Lois berdepan Vicki Vale ketika mereka berdua menjejaki saintis yang hilang!