Adventures With My Girlfriend
Ketika Perry melantik Jimmy memimpin "pasukan" baharu untuk uruskan Flamebird, dan Clark serta Lois menyiasat Pusat Tahanan Stryker -- dan mengetahui sejauh mana Amanda Waller bertindak untuk singkirkan Superman!