My Adventures With Mad Science
Jimmy diculik jadi Lois dan Clark perlu selamatkan dia – tapi itu sendiri merupakan satu tugas berbahaya yang membawa mereka bertarung dengan saintis gila, robot rahsia tentera, dan gangguan di dalam hubungan mereka!