You Will Believe a Man Can Lie
Lois temui rahsia di Metropolis dan cuba cari kebenaran di sebaliknya. Sementara itu Superman cuba cari senjata berbahaya yang disembunyikan di bandar dan menarik perhatian organisasi rahsia Task Force X.