Funeral For A Friend
Kevin dan Harry meneliti pelbagai senario untuk mencari jaminan dan jalan keluar. Mencari jalan untuk masuk semula, Brendan mendekati Seraphina. Bella dan Jan saling mengadu nasib. Richie mengusulkan satu cadangan. Manakala, Maeve bertindak.