Stick or Twist
Harry Da Souza dipanggil untuk menyelesaikan satu masalah apabila situasi menjadi buruk untuk anak-anak lelaki dua keluarga penjenayah. Apabila Richie Stevenson mahu mengalihkan kesalahan, Conrad Harrigan mengumpulkan keluarganya dengan satu rancangan.