Parenthood
Membesarkan zuriat dan meneruskan talian adalah perkara terbaik seterusnya kepada keabadian. Tetapi bagi sesetengah haiwan, membesarkan anak mereka memerlukan pengorbanan yang mengancam nyawa dan kebolehan membuat keputusan yang kritikal.