Power
Dalam kerajaan haiwan, kuasa adalah hadiah utama dan haiwan akan menggunakan apa-apa cara yang diperlukan. Bagi kebanyakan orang, bergaduh, bekerjasama, memanipulasi dan menipu semuanya hanyalah sebahagian daripada kemenangan dalam permainan kehidupan.