Turn the Page
Apabila wanita muda dicekik, Yee menghubungkan MO kepada seorang pelaku bersiri, membuat Riley menyiasat semula kes dinginnya. Price mengambil risiko untuk mengumpan pesalah lain ke kandang saksi.