No Good Deed
Shaw dan Riley menyiasat kematian ahli terapi yang mempunyai ramai klien bermasalah. Baxter ambil alih tugas Price apabila hubungan Price dengan defendan yang membimbangkan ditemui ketika perbicaraan berlangsung.