Pareto Principle
FBI panggil Bell dan Stabler apabila mereka syak satu kes pembunuhan ada kaitan dengan satu siri rompakan bank. Apabila DNA padan dengan suspek yang ada alibi, pasukan itu menghadapi kesukaran untuk bina kes.