The Infiltration Game
Jamie buat keputusan berisiko yang bawa lebih banyak kerugian daripada kes itu. Stabler tak suka dua detektif Miami yang tawar bantuan. Pasukan ini tahu batas pengaruh timbalan inspektor baru.