The Sins of the Father
Keluarga Godwin dibuang negara dan melarikan diri, tapi Edith tertangkap. Harold perlu memilih antara menyelamatkan isteri atau kekal bersama anak. William dan Matilda dalam pelarian bersama anak yang baru lahir dan mencari perlindungan di Flanders.