A Mountain View in Chiang Mai
Selepas lama menjadi pelayan bar untuk membiayai perjalanannya, seorang warga Florida terima jawatan mengajar di Chiang Mai, Thailand. Namun, mencari pemandangan gunung, kejiranan mesra jalan kaki dan dalaman moden dengan peruntukan kecil mungkin sukar.