Focused on Fitness and Family in New Zealand
Selepas lima tahun bersama, pasangan dari Afrika Selatan yang cintakan kesihatan bertunang dan akan berpindah ke New Zealand. Mereka ingin hampir dengan keluarga dan mula merancang, namun dengan dua majlis di dua kontinen, harga menjadi isu.