Creating Christmas Memories in Mexico City
Pasangan Minnesota yang sangat kreatif ingin berpindah dan membina perniagaan seni di Mexico City. Mereka ingin mendalami warisan salah seorang pasangan itu, dan juga menerokai percutian dengan latar belakang serba baharu.