A Good Craic in Ireland
Selepas berpindah ke Oslo untuk peluang kerja, pasangan muda menyedari ia tidak seindah yang disangka dan berpindah ke Cork, Ireland. Mereka menghadapi krisis perumahan tempatan dan mempunyai dua anjing, jadi mencari tempat baru akan menjadi satu cabaran.