Giving Back to Mom in Paris
Selepas satu pengorbanan besar, seorang anak lelaki yang bersyukur mahu beri ibunya rumah sendiri di Paris. Dia selalu mengimpikan gaya hidup Paris yang berwarna-warni, tetapi meyakinkannya buat permulaan baru di bandar baru mungkin menjadi cabaran.