A Bigger Boat, or Bigger Home, in Australia
Pasangan yang bertemu di Dubai mahu tinggal dekat keluarganya di Bandar Redlands, Australia. Mereka mahu rumah yang cukup besar untuk dua remaja dan dekat laut, tetapi memenuhi permintaan mereka dengan peruntukan yang diberikan akan menjadi satu cabaran.