Bus, Sweat and Tears
Penghuni rumah bas di Virginia bergelut untuk bertapak di belantara. Selepas mengetahui pasangan itu menghantar anak mereka untuk tinggal bersama neneknya, Keluarga Raney membuat salah satu penyelamatan terbesar yang pernah dilakukan .