Black Hills Hope
Raneys bergelut menghidupkan semula rumah ladang desa bukit Wyoming yang diwarisinya. Untuk membawa air ke kediaman ini, Marty mesti menyelesaikan misteri telaga yang belum diterokai, sementara Misty dan Matt bekerjasama pada salah satu binaan mereka.