Band-Aid Fixes Exposed
Sepasang suami isteri meninggalkan Manhattan untuk mencari rumah yang sempurna untuk keluarga. Membawa bersama anak kecil, mereka perlu bantuan Joe menangani ruang bawah tanah yang dikambus sementara Noel membuka aliran di tingkat pertama bangunan itu.