Hand-Me-Down Hazards
Satu pasangan bersedia untuk menetap berhampiran keluarga di kampung halaman mereka di Rye, New York. Walaupun kakaknya baru-baru ini meletakkan rumahnya di pasaran, mereka tahu ia ada masalah berkos tinggi, jadi mereka membawa Joe dan Noel.