A Slippery Slope
Apabila Late Night dipaksa untuk menapis sebuah temu ramah, Deborah dan Ava terpalit dengan kontroversi tanpa sengaja. Jimmy menghadapi kesukaran dan Kayla tahu di mana tempat dia sepatutnya berada.