Cover Girls
Selepas artikel majalah yang menampilkan mereka diterbitkan, Ava berasa lebih terganggu di tempat kerja, manakala Deborah berasa janggal dengan segala-galanya. Sementara itu, Kayla dan Jimmy bergelut dengan pembukaan syarikat pengurusan baru mereka.