Bulletproof
Deborah melakukan segala-galanya untuk memastikan cubaan keduanya di Late Night sempurna. Sementara itu, Ava menerima tawaran hebat, dan Jimmy dan Kayla bertemu dengan bintang yang semakin meningkat dalam usaha untuk mengembangkan syarikat mereka.