Par for the Course
Deborah menyertai kejohanan golf untuk bersemuka dengan ahli gabungan – termasuk Bob Lipka, satu-satunya suara yang paling penting dalam memilih hos baru untuk Late Night – manakala Ava dikejar oleh salah seorang pemain golf.