Leave It to Beavers
Nick menyiasat pembunuhan makhluk Beaver, pemilik syarikat pembinaan yang pernah bertemu inspektor bangunan “Hasslich” (Wesen berupa troll). Tapi apabila Hasslich itu panggil Penyembelih, Nick perlu lindungi saksi dan tumpaskan penyerang.