Three Coins in a Fuchsbau
Pembunuhan pengedar barang antik membawa Nick dan Hank kepada syiling misteri yang membuatkan pemegangnya ada karisma dan pengaruh tinggi. Ia menjadi lebih penting apabila Nick mendapati seorang suspek ada kaitan silam dengan ibunya.