Tiny Condo, Big Reno
Masanya telah tiba untuk Mina dan Karen mengubah suai kondo terakhir pangsapuri berempat di Old Southside. Mereka berusaha keras untuk memaksimumkan ruang dengan hias seni, tetapi senarai masalah yang panjang menjadikan rumah kecil ini satu isu besar.