A Charred Charmer for Cory
Mina dan Karen sedang menangani rumah berusia 100 tahun yang terbakar teruk dan ada kerosakan asas. Cory menyukai potensinya dan berminat untuk menjadikan ini rumah kekalnya, tetapi senarai cabaran melampau yang mahal boleh menyebabkan dia kerugian.