Electric Shock
Sebuah Tesla, sebuah '66 Impala Wagon dan sebuah S2000 cuba mengatasi pasukan pengejar elit dalamkejar mengejar berkelajuan tinggi. Salah arah menyebabkan seorang pemandu tertekan, manakala satu lagi lolosan berakhir dengan amat menyakitkan.