Crash and Burn
Tiga pesaing mempertaruhkan kereta mereka untuk peluang menjadi pemandu dalam kejar mengejar berkelajuan tinggi . Bolehkah pemandu lolos ini mengelak pengejar elit, mencari jalan keluar dan melarikan diri dari kompaun?