The One with Rachel's Sister
Rachel cuba bantu adiknya yang dimanjakan, Jill, mula berdikari - tetapi Jill menggoda Ross bukan sebahagian rancangan itu. Monica enggan akui bahawa dia sakit dan terus cuba menggoda Chandler.