Sex And The City 2
Carrie, Charlotte dan Miranda, kini sudah berkahwin, tetapi mereka masih berseronok di bawah sinar matahari. Apabila Samantha membawa mereka melancong ke Abu Dhabi, mereka mengenang kembali saat-saat gembira sebelum mereka berkahwin.