The One with the Free Porn
TV mereka terima siaran pornografi secara percuma, dan Phoebe hamil kembar tiga. Ross dan Emily yang keliru asyik berada di sisi bertentangan Lautan Atlantik ketika cuba memutuskan perasaan mereka.