Tarek dan Heather meraikan ubahsuai terbesar Tarek, yang ke-800! Pasangan itu perhatikan sebuah rumah ladang yang kotor di Downey, California, tetapi ubahsuai penting itu membawa cabaran apabila mereka tidak boleh dapatkan permit dan kehilangan keluasan.