Family Style Flip
Tarek dan Heather mahu mengemas kini kotej comel di kawasan berpusatkan keluarga di Cheviot Hills. Tapi tanpa mereka sedar, terdapat satu lagi pengubah suai berdekatan yang juga boleh meletakkan rumah di pasaran dan mewujudkan persaingan yang sengit!