Hope the Buyers Have a Dog
Sekumpulan rakan lama dan pengubah jual kali pertama sedang menangani projek pertama: rumah seluas hampir 3,000 kaki persegi di View Park. Dengan bimbingan Tarek, mereka perlu menyiapkan ubah jual tanpa menjejaskan persahabatan atau keuntungan mereka.