Ups and Downs in the Hills
Dua rakan dan ejen hartanah ingin bertukar menjadi pengubah jual, namun mereka terjun terus projek ubah jual yang terbengkalai yang penuh masalah. Tarek berkongsi pengetahuannya bagi memastikan ubah jual pertama mereka bukanlah yang terakhir.